Autor Wiadomość
okoz
PostWysłany: Czw 10:16, 20 Kwi 2006   Temat postu: AdverTeaser III - 20-22.04.2006-Warszawa

Koło Naukowego Marketingu Target Uniwersytetu Warszawskiego

AdverTeaser III - Dni Reklamy na Wydziale Zarządzania UW (przy ul. Szturmowej 3), 20-22 kwietnia


Konferencja AdverTeaser III – Dni Reklamy Wydziału Zarządzania odbędzie się w dniach 20, 21 i 22 kwietnia: czwartek, piątek, sobota.
Jedynym organizatorem jest Koło Naukowe Marketingu Target, największe i najbardziej aktywne koło naukowe na Wydziale.

Czwartek to dzień poświęcony reklamie społecznej i pokazowi reklam. W piątek zajmiemy się samoregulacją na rynku reklamowym i jego przyszłością oraz psychologicznymi aspektami reklamy. Zaś sobota to dzień pracy w małych grupach, nasi goście przeprowadzą tego dnia warsztaty.

AdverTeaser to nie jest kolejna nudna konferencja naukowa – my zawsze staramy się być jak najbliżej praktyki. Dlatego naszymi gośćmi są wybitni specjaliści w dziedzinie reklamy, znani przede wszystkim ze swoich praktycznych doświadczeń.

Podczas Dni Reklamy będzie można także wziąć udział w konkursie związanym z mBankiem, obejrzeć multimedialny pokaz reklam oraz nauczyć się grać w golfa!


Głównym Sponsorem Dni Reklamy jest mBank, zaś Głównym Patronem jest Magazyn Brief

Plan konferencji:

20.04.06 Czwartek: Aula C, parter
Społeczne zastosowania reklamy oraz pokaz reklam

-14:00 Wstęp: Koło Naukowe Marketingu Target, Organizator

-14.30 Wykład:
Reklama społeczna, Fundacja Komunikacji Społecznej, Paweł Prochenko

-15.45 Prezentacja case study:
Komunikacja marketingowa w Internecie, mBank

-16:15 Pokaz reklam:
Pokaz spotów reklamowych z komentarzem: Agencja reklamowa PZL. Jarosław Chludziński

21.04.06 Piątek: Aula C, parter
Sytuacja na rynku reklamowym, etyka i psychologia w reklamie

-10:00 Prezentacja:
Podsumowanie sytuacji na rynku reklamy i prognozy na przyszłość:Pierwszy Magazyn Marketingu i Sprzedaży Brief,
redaktor naczelny Grzegorz Kiszluk

-12:00 Wykład i debata:
Samoregulacja rynku reklamowego: Stowarzyszenie ProMarka, Aleksander Krzyżowski, dyrektor generalny

-13:45 Prezentacja case study:
Przykładowa kampania reklamowa, mBank

-14.30 Prezentacja:
Psychologia przyszłością reklamy: Rafał Krzysztof Ohme
22.04.06 Sobota:
Dzień Warsztatu:

- 10.00 - 13.00 Przygotowanie plakatu reklamowego: Typografia, rozmieszczenie zdjęć, tekstu, kolory. Ströer, Jerzy Zawilski,
Kacper Osiecki LABoratorium Komunikacji i Reklamy,

-10:00 – 13:00 Komunikacja marketingowa, mBank

-13:00 – 18:00 Nowe trendy w komunikacji marki – Akademia Reklamy,
Adam Śledański


Wydarzenia towarzyszące:

-Multimedialna wystawa plakatów
-Nauka gry w golfa
-Konkurs

Kontakt
Szef projektu AdverTeaser III, Prezes Koła Naukowego Marketingu Target, Michał Rogowski: Michal.Rogowski.pl@wp.pl

więcej informacji:
http://adverteaser3.prv.pl/

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group