Autor Wiadomość
Magdalena Mike
PostWysłany: Śro 16:31, 29 Mar 2006   Temat postu: plan Konferencji

Olo zamieścił informacje o konferencji, ale może kogoś zainteresuje jej harmonogram

przesłane mailem:

10.00 – 10.10 Otwarcie konferencji
10.10 – 10.30 „Rola, cele i znaczenie reklamy społecznej w społeczeństwie konsumpcyjnym”, dr Małgorzata Bogunia-Borowska, UJ
10.30 – 10.50 „Reklama społeczna jako medium służące wywoływaniu społecznie istotnych zmian”, Agnieszka Tłuścik, UJ
10.50– 11.00 „Przerwa reklamowa” – pokaz slajdów

ETYKA W REKLAMIE SPOŁECZNEJ

11.00 – 11.20 „Czy reklamie społecznej wszystko wolno?”, dr hab. Janina Filek, prof. AE, Akademia Ekonomiczna, Kraków
11.20 – 11.40 „Reklama społeczna a propaganda?”, Mariola Lenart, Uniwersytet Śląski, Katarzyna Stec, UJ
11.40 – 12.00 „Obnażanie absurdu – utopia czy idealizm?”, Anna Hanarz, UJ
12.00 – 12.30 DYSKUSJA
12.30 – 12.50 Przerwa kawowa

SKUTECZNOŚĆ REKLAMY SPOŁECZNEJ – ODBIÓR REKLAMY SPOŁECZNEJ

12.50 – 13.10 ”Psychologiczne aspekty reklamy społecznej”, dr Sławomir Śpiewak, UJ
13.10 – 13.30 „V Dzień Papieski” – kampania społeczna , Sylwia Romańczak, Fundacja Świętego Mikołaja
13.30 – 13.50 „Między estetyką a antyestetyką – balans reklamy społecznej na krawędzi piękna i brzydoty”, Liliana Bąk- Kuzańska, Joanna Janasik, Anna Jarkiewicz, Uniwersytet Łódzki
13.50 – 14.10 „Misja społeczna stacji telewizyjnych – Badania telemetryczne reklamy społecznej”, Anna Małodzińska, Mateusz Strzeboński, UJ
14.10 – 14.40 DYSKUSJA
14.40 – 15.40 Przerwa obiadowa
15.40 – 15.55 „Przerwa reklamowa” – pokaz slajdów

PROBLEMY SPOŁECZNE JAKO PRZEDMIOT REKLAMY SPOŁECZNEJ

15.55 – 16.15 „Społeczne aspekty reklamy społecznej”, dr Daniela Dzienniak-Pulina, Uniwersytet Śląski
16.15 – 16.35 „Błędne koło: stygmatyzacja społeczna będąca wynikiem prób przełamywania tematów tabu za pomocą reklamy społecznej”, Agnieszka Sowała, Uniwersytet Łódzki
16.35 – 16.55 „Problemy społeczne w oczach dzieci”, Katarzyna Czerwińska, UJ
16.55 – 17.15 „Reklama społeczna i zdrowie”, Justyna Zajączkowska, UJ
17.15 – 17.45 DYSKUSJA
17.45 – 18.00 Zakończenie konferencji, dr Marcjanna Nóżka, UJ
Aleksander Z. Zioło
PostWysłany: Śro 19:46, 25 Sty 2006   Temat postu: Granice reklamy społecznej...7 kwietnia 2006 roku, UJ

Szanowni Państwo

Koło Naukowe Studentów Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego
organizuje konferencję pt.


Granice reklamy społecznej. Reklama społeczna jako narzędzie i
wyzwanie współczesnej pracy socjalne


Konferencja odbędzie się 7 kwietnia 2006 roku w Auli Małej Auditorium
Maximum Uniwersytetu Jagiellońskiego
przy ulicy Krupniczej 36 w godzinach 10.00 %u2013 18.00.


W imieniu Koła chciałabym *zaprosić Państwa* do wzięcia udziału w tejże
konferencji.

Pragniemy, aby planowane spotkanie była udziałem zarówno teoretyków jak
i praktyków, którym bliska jest owa tematyka.


Wsród *zaproszonych gości* znaleźli sie miedzy innymi:

*
prof. dr hab. Krzysztof Frysztacki, Instytut Socjologii
Uniwersytetu Jagiellońskiego
*
prof.dr hab. Janina Filek, Akademia Ekonomiczna w Krakowie
*
dr Małgorzata Bogunia-Borowska, Instytut Socjologii Uniwersytetu
Jagiellońskiego
*
dr Sławomir Śpiewak, Instytut Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego
*
dr Daniela Dzienniak Pulina, Instytut Socjologii Uniwersytetu
Śląskiego

a także przedstawiciele takich organizacji jak:

*
Fundacja Komunikacji Społecznej
* Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
*
Akademia Rozwoju Filantropii
*
Polska Akcja Humanitarna
*
Fundacja Synapsis
*
Fundacja "Dzieci Niczyje"

Uprzejmie prosimy o potwierdzenie swojej obecności do dnia *_25 marca
br_. *na poniższy adres mailowy.

Szczegółowe informacje dotyczące konferencji znajdują się w załączniku.
W przypadku pytań i wątpliwości prosimy o kontakt pod adres mailowy
konferencja.rs@poczta.fm <mailto:konferencja.rs@poczta.fm>

Z poważaniem

Katarzyna Stec

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group