Autor |
Wiadomość |
wiosna
 |
Wysłany:
Nie 21:26, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
Dziękuję organizatorom tych warsztatów! To było bardzo ważne dla mnie doświadczenie, cieszę się, że byłam tam gdzie byłam.
Bardzo podobały mi się wykłady, konwencja i sposób w jaki wszystko się odbyło.
W imieniu Lubstoku (Lublina i Białegostoku:D) przepraszam za sobotnie opóźnienie wyjazdu, mam nadzieję, że nas za to nie znielubicie...
Pozdrawiam wszystkich Warsztatowiczów i do zobaczenia, mam nadzieję, w Toruniu! |
|
 |
Łukasz Franczak
 |
Wysłany:
Śro 21:48, 22 Kwi 2009 Temat postu: |
|
Witam serdecznie!
Chwilę nam z tym zeszło, ale w końcu jest plan Warsztatów! Wszystkie informacje poniżej:
Dzień Pierwszy
9.00-9-15 Rozpoczęcie Warsztatów
9.15-10.30 Wykład dr Jacka Nowaka - wprowadzenie do socjologii i antropologii pamięci zbiorowej
10.30-11.00 Przerwa
11.00-12.00 Wykład dr hab. Marka Kuci, prof. UJ – wizualność i symbolika współczesnego Auschwitz
12.00-13.00 Prezentacja p. Anny Trojanowskiej – miejsce pamięci KL Płaszów
13.00-16.00 Praca w terenie (tereny byłego obozu pracy KL Płaszów)
od 16.30 Analiza zebranego materiału w pracowni komputerowej i prezentacja wyników analizy
Dzień Drugi
8.00 Wyjazd do Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau
9.00-16.00 Zwiedzanie/praca w terenie
16.15-17.30 Powrót do Krakowa
od 17.30 Analiza zebranego materiału w pracowni komputerowej i prezentacja wyników analizy
19.00 Zakończenie warsztatów
Muszę tylko zaznaczyć, że udział w Warsztatach będzie płatny i opłata będzie wynosić 25 złotych (staramy się jednak o dofinansowania, więc być może uda się obniżyć tę kwotę).
Formularze zgłoszeniowe dotrą do Was mailowo w najbliższym czasie (a jeśli do kogoś nie dotrą, to prosżę o informację na priva), wraz z informacją do kiedy będzie termin na ich wysyłanie.
Poz
Łukasz |
|
 |
iwona kamińska
 |
Wysłany:
Pon 19:03, 20 Kwi 2009 Temat postu: |
|
Temat swietny - prosze o 2 miejsca  |
|
 |
wiosna
 |
Wysłany:
Pon 12:36, 20 Kwi 2009 Temat postu: |
|
to ostatecznie jak z tymi zgłoszeniami? formularz? na jaki adres? i do kiedy? |
|
 |
Anna Drelich
 |
Wysłany:
Nie 21:30, 19 Kwi 2009 Temat postu: |
|
Jeśli można, to ja też chętnie się wybiorę na warsztaty. Z obstawą, oczywiście;) |
|
 |
Ami
 |
Wysłany:
Czw 11:53, 26 Mar 2009 Temat postu: |
|
Dylematy w stylu "chcialbym potencjalnie byc tu i tu" towarzysza nam na codzien Trzeba sobie z nimi radzic  |
|
 |
jeffrey
 |
Wysłany:
Czw 11:45, 26 Mar 2009 Temat postu: |
|
bo formularz jest wprost świetny!
plus ludzie czasami piszą prześmieszne rzeczy w rubryce dodatkowe umiejętności i jest prawie jak stały, wykorzystywany już bez przerwy
a co z osobami, które chciałyby (potencjalnie) być tu i tam?
ja bym wymienił kilka takich osób, wiem, że to te same stare mordy co zwykle, ale co to za różnica ]
dobrze, nie zrzędze już, idę do łóżka, bo tam ludzie umierają |
|
 |
Łukasz Franczak
 |
Wysłany:
Czw 11:21, 26 Mar 2009 Temat postu: |
|
Jeffrey: Ciekawe dlaczego tak reklamujesz dotychczasowy formularz zgłoszeniowy?
O nakładaniu się terminów już wiem. Przesunięcie o tydzień nic nie daje (a o dwa tym bardziej, bo jest sesja), gdyż osoby z Socjoagory nie przyjadą na Warsztaty, więc potencjalni chętni to i tak dwie różne grupy osób. A tak wieczorem spotkalibyśmy się w jednym miejscu w o wiele liczniejszym towarzystwie .
Reasumując - nie zrzędzimy  |
|
 |
Maciej Frąckowiak
 |
Wysłany:
Śro 19:22, 25 Mar 2009 Temat postu: |
|
Zarząd jest świadomy nakładania się terminów, rozważa, i na pewno podejmie słuszną decyzję |
|
 |
jeffrey
 |
Wysłany:
Wto 23:36, 24 Mar 2009 Temat postu: |
|
hm.
nie chcę uchodzić za zrzędę, chociaż to nader często dość ważne dla organizacji jest:)
ale bardzo podobają mi się ruchome warsztaty, tak samo jak socjoagora, na której jeszcze nie miałem okazji być!
nie widzę tego, by w tych samych dniach to było, i bym musiał wybierać pomiędzy dwoma wydarzeniami w tym samym obcym mieście!
po prostu  |
|
 |
Tomek K
 |
Wysłany:
Wto 22:02, 24 Mar 2009 Temat postu: |
|
Sekcja żyje tak intensywnie, że trudno zapanować nad żywiołem.
Nadmiar energii jeszcze nikomu w nauce nie zaszkodził, w przeciwieństwie do marazmu.
Równoczesność została dostrzeżona, zdjagnozowana i oceniona jako obiecująca. Przynajmniej przez Zarząd. Więcej w swoim czasie.
Tomek Kukołowicz |
|
 |
jeffrey
 |
Wysłany:
Wto 18:34, 24 Mar 2009 Temat postu: |
|
ważne info:
musicie to przeanalizować i skonsultować, gdyż....
w tych samych dnia także w Krakowie odbywa się SOCJOAGORA ! |
|
 |
jeffrey
 |
Wysłany:
Wto 13:26, 24 Mar 2009 Temat postu: |
|
to ja bym się załapał na pierwszym miejscu.
formularz masz dostępny, skorzystaj z gotowego wzorca
a kryterium, standardowe:) w zależności od tego, ile osób jesteście wstanie przyjąć, po 1-2 osoby z koła na początek, a później w miarę wolnych miejsc dodatkowe.
warto pamiętać o idei, mianowicie, by conajmniej jedna osoba była młoda a druga oczywiście stara!   |
|
 |
Łukasz Franczak
 |
Wysłany:
Pon 22:53, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
Widzę, że chętnych będzie sporo, więc będzie trzeba zastosować jakiś filtr.... Może mógłbym urządzić rekrutację wedle kolejności zgłoszeń? I zacząć ją tak około 3 w nocy...
Spokojnie, taki sobie tylko żarcik
P.S.  |
|
 |
Ula
 |
Wysłany:
Pon 20:46, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
druga chetna!
Temat bardzo interesujący ;p |
|
 |