Autor Wiadomość
wiosna
PostWysłany: Nie 21:26, 31 Maj 2009   Temat postu:

Dziękuję organizatorom tych warsztatów! To było bardzo ważne dla mnie doświadczenie, cieszę się, że byłam tam gdzie byłam.

Bardzo podobały mi się wykłady, konwencja i sposób w jaki wszystko się odbyło.

W imieniu Lubstoku (Lublina i Białegostoku:D) przepraszam za sobotnie opóźnienie wyjazdu, mam nadzieję, że nas za to nie znielubicie... Very Happy

Pozdrawiam wszystkich Warsztatowiczów i do zobaczenia, mam nadzieję, w Toruniu!
Łukasz Franczak
PostWysłany: Śro 21:48, 22 Kwi 2009   Temat postu:

Witam serdecznie!

Chwilę nam z tym zeszło, ale w końcu jest plan Warsztatów! Wszystkie informacje poniżej:

Dzień Pierwszy

9.00-9-15 Rozpoczęcie Warsztatów
9.15-10.30 Wykład dr Jacka Nowaka - wprowadzenie do socjologii i antropologii pamięci zbiorowej
10.30-11.00 Przerwa
11.00-12.00 Wykład dr hab. Marka Kuci, prof. UJ – wizualność i symbolika współczesnego Auschwitz
12.00-13.00 Prezentacja p. Anny Trojanowskiej – miejsce pamięci KL Płaszów
13.00-16.00 Praca w terenie (tereny byłego obozu pracy KL Płaszów)
od 16.30 Analiza zebranego materiału w pracowni komputerowej i prezentacja wyników analizy


Dzień Drugi

8.00 Wyjazd do Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau
9.00-16.00 Zwiedzanie/praca w terenie
16.15-17.30 Powrót do Krakowa
od 17.30 Analiza zebranego materiału w pracowni komputerowej i prezentacja wyników analizy
19.00 Zakończenie warsztatów

Muszę tylko zaznaczyć, że udział w Warsztatach będzie płatny i opłata będzie wynosić 25 złotych (staramy się jednak o dofinansowania, więc być może uda się obniżyć tę kwotę).

Formularze zgłoszeniowe dotrą do Was mailowo w najbliższym czasie (a jeśli do kogoś nie dotrą, to prosżę o informację na priva), wraz z informacją do kiedy będzie termin na ich wysyłanie.

Poz
Łukasz
iwona kamińska
PostWysłany: Pon 19:03, 20 Kwi 2009   Temat postu:

Temat swietny - prosze o 2 miejsca Smile
wiosna
PostWysłany: Pon 12:36, 20 Kwi 2009   Temat postu:

to ostatecznie jak z tymi zgłoszeniami? formularz? na jaki adres? i do kiedy?
Anna Drelich
PostWysłany: Nie 21:30, 19 Kwi 2009   Temat postu:

Jeśli można, to ja też chętnie się wybiorę na warsztaty. Z obstawą, oczywiście;)
Ami
PostWysłany: Czw 11:53, 26 Mar 2009   Temat postu:

Dylematy w stylu "chcialbym potencjalnie byc tu i tu" towarzysza nam na codzien Wink Trzeba sobie z nimi radzic Wink
jeffrey
PostWysłany: Czw 11:45, 26 Mar 2009   Temat postu:

bo formularz jest wprost świetny!

plus ludzie czasami piszą prześmieszne rzeczy w rubryce dodatkowe umiejętności Smile i jest prawie jak stały, wykorzystywany już bez przerwy Razz

a co z osobami, które chciałyby (potencjalnie) być tu i tam?Smile
ja bym wymienił kilka takich osób, wiem, że to te same stare mordy co zwykle, ale co to za różnica Very Happy]

dobrze, nie zrzędze już, idę do łóżka, bo tam ludzie umierająSmile
Łukasz Franczak
PostWysłany: Czw 11:21, 26 Mar 2009   Temat postu:

Jeffrey: Ciekawe dlaczego tak reklamujesz dotychczasowy formularz zgłoszeniowy? Wink

O nakładaniu się terminów już wiem. Przesunięcie o tydzień nic nie daje (a o dwa tym bardziej, bo jest sesja), gdyż osoby z Socjoagory nie przyjadą na Warsztaty, więc potencjalni chętni to i tak dwie różne grupy osób. A tak wieczorem spotkalibyśmy się w jednym miejscu w o wiele liczniejszym towarzystwie Wink .

Reasumując - nie zrzędzimy Smile
Maciej Frąckowiak
PostWysłany: Śro 19:22, 25 Mar 2009   Temat postu:

Zarząd jest świadomy nakładania się terminów, rozważa, i na pewno podejmie słuszną decyzjęVery Happy
jeffrey
PostWysłany: Wto 23:36, 24 Mar 2009   Temat postu:

hm.
nie chcę uchodzić za zrzędę, chociaż to nader często dość ważne dla organizacji jest:)
ale bardzo podobają mi się ruchome warsztaty, tak samo jak socjoagora, na której jeszcze nie miałem okazji być!
nie widzę tego, by w tych samych dniach to było, i bym musiał wybierać pomiędzy dwoma wydarzeniami w tym samym obcym mieście!

po prostu Smile
Tomek K
PostWysłany: Wto 22:02, 24 Mar 2009   Temat postu:

Sekcja żyje tak intensywnie, że trudno zapanować nad żywiołem. Very Happy
Nadmiar energii jeszcze nikomu w nauce nie zaszkodził, w przeciwieństwie do marazmu. Very Happy

Równoczesność została dostrzeżona, zdjagnozowana i oceniona jako obiecująca. Przynajmniej przez Zarząd. Więcej w swoim czasie.

Tomek Kukołowicz
jeffrey
PostWysłany: Wto 18:34, 24 Mar 2009   Temat postu:

ważne info:

musicie to przeanalizować i skonsultować, gdyż....

w tych samych dnia także w Krakowie odbywa się SOCJOAGORA !
jeffrey
PostWysłany: Wto 13:26, 24 Mar 2009   Temat postu:

to ja bym się załapał na pierwszym miejscu.

formularz masz dostępny, skorzystaj z gotowego wzorca Smile

a kryterium, standardowe:) w zależności od tego, ile osób jesteście wstanie przyjąć, po 1-2 osoby z koła na początek, a później w miarę wolnych miejsc dodatkowe.
warto pamiętać o idei, mianowicie, by conajmniej jedna osoba była młoda Very Happy a druga oczywiście stara! Very HappyVery Happy
Łukasz Franczak
PostWysłany: Pon 22:53, 23 Mar 2009   Temat postu:

Widzę, że chętnych będzie sporo, więc będzie trzeba zastosować jakiś filtr.... Może mógłbym urządzić rekrutację wedle kolejności zgłoszeń? I zacząć ją tak około 3 w nocy... Twisted Evil

Spokojnie, taki sobie tylko żarcik Very Happy


P.S. Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Ula
PostWysłany: Pon 20:46, 23 Mar 2009   Temat postu:

druga chetna! Wink

Temat bardzo interesujący ;p

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group