Forum Sekcja Kół Naukowych PTSu Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Kraków, 23-24 maja 2009 - Media w Polsce - czwarta czy (...) Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Łukasz Franczak




Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KNSS UJ Kraków
Płeć: Pan Socjolog

PostWysłany: Wto 22:39, 31 Mar 2009 Powrót do góry

Witamy serdecznie,

Sekcja Medialna i Sekcja Socjologii Władzy i Polityki Koła Naukowego Studentów Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego ma zaszczyt zaprosić studentów i doktorantów z całej Polski do wzięcia udziału w I Ogólnopolskiej Konferencji „Media w Polsce – czwarta czy pierwsza władza”, która odbędzie się w Krakowie w dniach 23-24 maja 2009 r. Problematyka konferencji skoncentrowana będzie zarówno na wzajemnych zależnościach pomiędzy mediami a władzą polityczną (dzień I), jak również na wpływie mediów na świadomość społeczeństwa polskiego oraz kształtowanie opinii publicznej we współczesnej Polsce (dzień II). W Konferencji udział wezmą, rozpoczynając dany blok tematyczny wprowadzającym mini wykładem, eksperci ze świata nauk społecznych, mediów oraz polityki. Tematy wystąpień potencjalnych uczestników powinny dotyczyć problematyki jednego z 8 proponowanych bloków tematycznych:

Dzień Pierwszy - „Media a władza polityczna” (Biblioteka Jagiellońska)
1. Zaangażowanie polityczne mediów we współczesnej Polsce – „media lewicowe” i „prawicowe”, ich znaczenie i rola w polskiej demokracji
2. Media jako narzędzie propagandy politycznej w Polsce
3. Patologiczne związki między mediami a sferą polityki w Polsce
4. Rola polskich mediów w kontroli władzy i ujawnianiu jej patologii

Dzień Drugi - „Wpływ mediów na świadomość społeczną i kształtowanie opinii publicznej” (Collegium Novum)

5. Społeczne konflikty w Polsce i rola mediów w kształtowaniu ich wizerunku oraz wpływaniu na ich przebieg
6. Media i ich moc sprawcza w nagłaśnianiu problemów społecznych i wywieraniu presji na władzę w celu ich rozwiązania
7. Media i ich rola w kształtowaniu pożądanych postaw społecznych. Kampanie medialne i reklama społeczna
8. Tabloidyzacja mediów Polsce i jej konsekwencje. Wpływ tabloidów na świadomość społeczną

Abstrakty wystąpień (max. 250 słów) wraz z krótką informacją o prelegencie tj. kierunek, rok i rodzaj studiów (magisterskie/doktoranckie) oraz uczelnia, na której studiuje, prosimy wysyłać do 26.04. na adres [link widoczny dla zalogowanych]

W kwestii opłat konferencyjnych będziemy kontaktować się z osobami, które zostaną zakwalifikowane do wzięcia udziału w Konferencji. W przypadku dwóch posiłków i jednego noclegu nie powinny wynieść one więcej niż 100 zł.

Pozdrawiamy
Ilona Rokosz
Koordynator Sekcji Medialnej KNSS UJ
Mateusz Magierowski
Koordynator Sekcji Socjologii Władzy i Polityki KNSS UJ


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)